رفع برخی از مشکلات ماشین لباسشویی آاگ در کرج
نوشته شده توسط : lg

رفع برخی از مشکلات ماشین لباسشویی آاگ در کرج

ماشین لباسشویی آاگ روشن نمی‌شود

اگر پس از فشردن دکمه پاور، ماشین شما روشن نمی‌شود، می‌توان چندین راه حل برای رفع مشکلات ماشین لباسشویی آاگ شما ارائه کرد:

پاور

در اولین قدم برای رفع مشکلات ماشین لباسشویی منزل خود، منبع تغذیه‌ی آن را چک کنید. می‌توانید با یک مولتی متر، ولتاژ برق خروجی پریز را اندازه بگیرید. ماشین را به پریزهای برق مختلف وصل کنید.

موتور

اگر موتور ماشین بیش از اندازه داغ شود، دستگاه خود به خود خاموش خواهد شد. یک یا دو بار خاموش شدن ماشین آاگ مشکلی نیست، ولی اگر داغ شدن موتور ماشین بیش از چند بار اتفاق بیفند، این مشکل می‌تواند جدی باشد. حل این مشکل از عهده تعمیرکاران مجاز برمی آید.

سوئیچ درب

ماشین‌های لباسشویی آاگ طوری طراحی شده‌اند که اگر درب آن‌ها باز باشد متوقف شوند. سوئیچ درب یک قطعه پلاستیکی کوچک است که در زیر درب جاسازی شده است. برای فعال شدن سوئیچ، درب ماشین باید بسته شود. پس سالم بودن و محل قرارگیری این سوئیچ را هم بررسی کنید.

دستگیره تایمر

در برخی مدل‌ها، دستگیره تایمر باید دقیقا با گرافیک‌های کنترل پنل سازگار شود. اگر دستگیره فقط کمی غیرتراز باشد، ماشین روشن نخواهد شد. برای بررسی این مورد، فقط تایمر را کمی به جلو برده و ماشین را دوباره راه‌اندازی کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی

تخلیه آب به درستی صورت نمی‌گیرد

برای رفع مشکلات ماشین لباسشویی آاگ که از تخلیه آب نادرست آن نشات می‌گیرند، راه های گوناگونی وجود دارد. این مشکل می‌تواند به دلیل گرفتگی شیلنگ تخلیه، خرابی پمپ و غیره اتفاق بیفتد.

شیلنگ تخلیه

در بیشتر موارد، تخلیه نادرست آب از ماشین به دلیل گرفتگی شیلنگ تخلیه‌ی آن است. بنابراین در اولین قدم، شیلنگ تخلیه ماشین را چک کنید. می‌توانید با استفاده از فشار آبی که از یک شیلنگ معمولی خارج می‌شود، درون شیلنگ تخلیه ماشین را تمیز کنید. موارد زیر را هم بررسی کنید:

شیلنگ تخلیه نباید هیچ گونه پیچ خوردگی داشته باشد.
فیلترهای موجود در شیلنگ تخلیه بررسی شوند و فیلترهای کهنه تعویض شوند.




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: